piv logo


Adresas: Mokyklos g. 3,
Alytaus r., Pivašiūnų k.,
Pivašiūnų sen.
LT-64482 LIETUVA

Įstaigos kodas: 190245865
Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332
Fax,: (8 315) 29 303
El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com
Patyčių dėžutė

patyciu dezute logo

Pamokų laikas
1. 8.30 9.15
2. 9.25 10.10
3. 10.20 11.05
4. 11.25 12.10
5. 12.25 13.10
6. 13.20 14.05
7. 14.15 15.00
8. 15.10 15.55
Sveikatiada

Sveikatiada logo PNG

face

zzz

25sveika mokykla logo 

AM logo geltonas

kk

Projektas „Noël en France“ kaip mokymo metodas prancūzų kalbos pamokose

Projektas – aktyvusis mokymo metodas, ugdantis bendrąsias kompetencijas bei sudarantis galimybes ugdyti kelių dalykų žinias bei gebėjimus, paįvairinantis ir efektyvinantis ugdymo procesą. Tai metodas, kurį naudojant mokymas ir mokymasis tampa įdomesnis, greitesnis ir paprastesnis, o mokinių įgytos žinios gilesnės, labiau apibendrintos. Projektai – įdomus ir naudingas mokymo proceso fragmentas, skatinantis mokinių smalsumą, iniciatyvą, pasitikėjimą savo jėgomis, keliantis mokymosi motyvaciją.

II klasės gimnazistai vykdė projektą „Noël en France“ prancūzų kalbos pamokose. Jo metu buvo siekiama susipažinti ir supažindinti mokinius su Prancūzijos Kalėdų papročiais ir tradicijomis, padėti geriau pažinti šalį, plėsti žodyną, taikyti įvairias IT programas pristatant surinktą medžiagą, skatinti kūrybiškumą.

Toks mokymo metodas mokiniams patinka, nes atskleidžia tam tikro mokomojo dalyko praktinę reikšmę, geriau įsimenama reikiama informacija, ugdomas kritinis mąstymas ir savarankiškumas, mokomasi laiko, darbo planavimo, viešosios kalbos, kalbos kultūros.

Projektai praplečia mokinių akiratį, ugdo įvairius jo gebėjimus (analizuoti, lyginti, daryti išvadas, komunikuoti, apibendrinti). Projektinių pamokų metu ugdomi bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai tarp mokytojo ir mokinių. Psichologiniu aspektu projektai suteikia ir emocinį atspalvį (mokinys didžiuojasi savo padarytu, gerai įvertintu darbu, labiau pasitiki savimi, ugdomas pareigos, atsakomybės jausmas).

Prancūzų kalbos vyr. mokytoja A. Kazlauskaitė - Vainickienė

1
2
3
4
6
7
8
1/7 
start stop bwd fwd

 

Žingsnių iššūkiai

 

Alytaus r. Pivašiūnų gimnazija dalyvauja LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos inicijuotame mokyklų žingsnių iššūkyje. Kasdienis žingsniavimas yra kur kas svarbesnis nei dažnas galėtų pagalvoti. Fizinis aktyvumas padeda atsipalaiduoti nuo streso, susikaupti darbui ir mokslui. Minėtame iššūkyje dalyvauja penkiasdešimt 5–12 klasių mokinių ir 7 mokytojai. Ankščiau dalyviai nueidavo iki 4 km, tačiau dabar rezultatai kur kas geresni. Šiuo metu geriausias progimnazijos rezultatas – su mobiliąja programėle per dieną nueita 22 km. 
Pagarbiai Sigita Ulonienė, fizinio ugdymo mokytoja.
 
issukis
 

Į svajonę eikite mažais žingsneliais

Sausio 21 d. Swedbankas organizavo didžiausią Lietuvoje nuotolinę pamoką „MOKOnomika 2021 m.

Šioje pamokoje dalyvavo 4 klasės mokiniai pristirti Atradėjų 1-4 kl.grupei.

Renginį vedė ir „užkūrė“ puikią nuotaiką Rolandas Mackevičius kartu su Fausta ir Roku – jauniausiais muzikinių projektų dalyviais. Šis projektas buvo ruošiamas du mėnesius.

Pamoka prasidėjo hiphopo ritmu. Mokiniai galėjo išbandyti trenerės Brigitos Penkevičienės rodomus judesius ir pasimankštinti. Per pertraukėles virtuvės šefas Arnas gamino ir kvietė gaminti kartu, ragauti sveikuoliškus sumuštinius, atsigaivinti naminiu limonadu.

Renginio metu mokiniai įgijo žinių apie finansinį raštingumą. Mokytojai: ekonomistai, rašytojai, dailininkai, aktoriai, kūrybingi žmonės, kurie glaustai, įdomiai supažindino mokinius su pinigų istorija. Vaikai pasitelkę fantaziją kūrė savo pinigus, lankstė ir gamino pinigines. Išklausę Nerijaus Buivydo Kaip daryti stebuklus? ir Jakaterinos Ziberevos puikių patarimų kaip galima pasiekti savo svajonę, braižė svajonių žemėlapį. Su knygos autore iliustratore Kotryna Zyle prisiminėme apie Mitines būtybes mūsų gyvenime. Ar verta su jomis sudaryti sandėrius? .Geografijos mokytojas B.Budrys papasakojo apie mūsų Žemės išteklius, kėlė klausimą Ar gali Žemė pavargti? Kaip galime išsaugoti Žemės planetą?. Jau šiandien pradėkime nuo savęs. Aktorė Kristina Savickytė mokė kaip kurti istorijas.

Visos pamokos buvo puikios, daug sužinojome ir galėjome save išbandyti veiklose. Dėkojame už sudarytas galimybes dalyvauti tokioje pamokoje.

Pradinių klasių vyresnioji mokytoja Lina Leškevičienė

1 nuotrauka
141023101_440668580412660_3256250863307134372_n
141946965_173455644113925_6554445891693228977_n
2
3
4
5
11
IMG_20210121_103604
IMG_20210121_112107
IMG_20210121_121036
IMG_20210121_121808
IMG_20210121_121953
IMG_20210124_201229
01/14 
start stop bwd fwd

 

„MOKOnomika“ ir mūsų gimnazijoje

Sausio 21 d. Pivašiūnų gimnazijos 5 - 8 klasių mokiniai dalyvavo didžiausioje nuotolinėje pamokoje „MOKOnomika“, kurią iniciavo „Swedbank“. Mokiniai klausė paskaitų apie kūrybą, tvarumą, finansinį raštingumą, ekonomiką, pilietiškumą ir daug kitų veiklų.

Mokytoja Evelina Džervienė

1 nuotrauka
2
3
4
5
11
1/6 
start stop bwd fwd

 

Paskaita „Tabako ir alkoholio poveikis žmogaus organizmui“

         Sausio 18 d. Alytaus r. Pivašiūnų gimnazijos 5-8, I-IV gimn. klasių mokiniams buvo skaitoma paskaita „Alkoholio ir tabako poveikis žmogaus organizmui“, kurią suorganizavo anglų kalbos mokytoja, 6 klasės auklėtoja Irma Karpiejienė. Paskaitą skaitėTatjana Ščiurina, asociacijos „Laisvas žmogus“ įkūrėja ir prezidentė, Tarptautinės blaivystės akademijos profesorė, psichologė-metodininkė, Vilniaus arkivyskupijos Carito Maišiagalos dekanato socialinė darbuotoja-savanorė, dirbanti vaikų žalingų įpročių prevencijos srityje.

       Vis opesne tema Lietuvoje tampa alkoholis ir jo suvartojamas kiekis. „Statistika rodo, kad alkoholio vartojimas tarp paauglių auga. Kažkam tai tik statistika, o kažkam – gyvi žmonės“ – sakė lektorė. T.Ščiurina dalinosi savo sukurta programa, kuri labai veiksminga ir padėjo ne vienam žmogui. Metodikos esmė – supažindinti jaunimą su alkoholio žala organizmui, išsiaiškinti psichologines priežastis, kodėl žmonės pradėjo išgėrinėti, ir pažadinti juose norą pradėti gyventi blaiviai. Paskaitos metu mokiniai taip pat susipažino su sidrų, elektroninių cigarečių, energetinių gėrimų žala. Lektorė kalbėjo su mokiniais apie priklausomybės išsivystymą, pristatė ir išanalizavo situaciją Lietuvoje, paaiškino reklamos įtaką jaunam organizmui. Skatino jaunimą susimastyti apie rūkymo žalą, ragino mokinius vengti žalingų įpročių, vesti sveiką gyvenimo būdą.

     Paskaita buvo įdomi, mokiniai susidomėję išklausė lektorės patarimų ir atsakymų į jų užduotus klausimus.

                                                                        6 klasės auklėtoja Irma Karpiejienė

paskaita

 

Netradicinė IT pamoka

Šiandieną Pivašiūnų gimnazijos II g klasės mokiniai informacinių technologijų pamokos metu dalyvavo netradicinėje pamokoje, kaip atpažinti melagingą informaciją elektroninėje erdvėje. Pamoką vedė Audrė Jokubauskytė, jaunoji medijų raštingumo instruktorė, IREX savanorė.

Baltijos medijų raštingumo programa padeda jaunimui kritiškai vertinti ir įsitraukti į juos supančią informaciją. Per įvairias medijas ir kitus informacijos kanalus mus pasiekia vis didesni informacijos srautai, todėl gebėjimas rasti, suvokti ir kritiškai vertinti bei panaudoti informaciją, taip pat ir išreiškiant save, yra labai svarbūs žmogaus gebėjimai. Vaikai ir jaunimas daugiausia susiduria su naujosiomis medijomis, tačiau dažniausiai jie stokoja gebėjimų savarankiškai ir kritiškai analizuoti tai, kas juos pasiekia įvairias kanalais.

Todėl šios pamokos metu mokiniai buvo mokomi, kaip atsiriboti nuo melagingos informacijos internete, kaip suprasti, kokia informacija yra melaginga ir gebėti ignoruoti tokią informaciją, kurios labai gausu socialiniuose tinkluose.

Šią programą finansuoja JAV valstybės departamentas, o įgyvendina IREX, pasaulinė plėtros organizacija, dirbanti dėl teisingesnio, sėkmingesnio ir vieningesnio pasaulio.

IT mokytoja Jonė Poliakienė

1
2
3
4
5
1/5 
start stop bwd fwd

 
<< Pradžia < Ankstesnis 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 Sekantis > Pabaiga >>

Puslapis 89 iš 216
Sukurta naudojant Rush Tide.