piv logo


Adresas: Mokyklos g. 3,
Alytaus r., Pivašiūnų k.,
Pivašiūnų sen.
LT-64482 LIETUVA

Įstaigos kodas: 190245865
Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332
Fax,: (8 315) 29 303
El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com
Patyčių dėžutė

patyciu dezute logo

Pamokų laikas
1. 8.30 9.15
2. 9.25 10.10
3. 10.20 11.05
4. 11.25 12.10
5. 12.25 13.10
6. 13.20 14.05
7. 14.15 15.00
8. 15.10 15.55
Sveikatiada

Sveikatiada logo PNG

face

zzz

25sveika mokykla logo 

AM logo geltonas

kk

Edukaciniai užsiėmimai „Vaiko asmens higienos ugdymas“

Švara – tai sveikatos dalis, o higienos įgūdžių laikymasis – gyvenimo būdas formuojamas nuo ankstyvos vaikystės. Asmens higienos įgūdžių ugdymas yra itin aktualus klausimas šiuolaikiniame pandemijos laikmetyje. Asmens higiena ir jos formavimas nuo pat vaikystės yra neatskiriama kiekvienos šeimos ir mokyklos veiklos dalis. Tai planingas ir nuoseklus procesas, nes asmens higienos įgūdžių susiformavimas vaikystėje dažnu atveju išlieka visam gyvenimui ir sumažina riziką susirgti įvairiomis užkrečiamomis ligomis.

Todėl mokytojos A. Kazlauskaitė-Vainickienė ir R. Zajančkauskienė organizavo 1, 4 ir 5 klasių mokiniams edukacinius užsiėmimus „Vaiko asmens higienos ugdymas“, kurių tikslas buvo suteikti žinių apie kūno priežiūrą ir mokyti juo rūpintis, ugdant sveikos gyvensenos principus. Mokymus pradėjo Alytaus rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistė D. Rimašauskienė, kuri pravedė aktyvius sportinius užsiėmimus ir akcentavo apie rankų plovimo svarbą. Užsiėmimų metu mokiniai žiūrėjo mokomuosius filmus, skaitė tekstus apie asmens higieną ir kūno priežiūrą, pakartojo higienos taisykles ir jų laikymosi svarbą, susipažino su dantų, kūno, veido, rankų, kojų, plaukų, drabužių priežiūra, mokėsi piešti higienos priemones, fotografavo kaip pritaiko išmoktas žinias kasdieniniame gyvenime. Demonstruojant piešinius ir nuotraukas vyko aktyvi diskusija plaukų, odos, burnos, rankų, drabužių, sportinės aprangos bei avalynės švaros klausimais. „Messenger“ sukurtose grupėse patalpintos metodinės rekomendacijos ,, Asmens higiena - kodėl ji tokia svarbi?”.

Kasdien lankydamas mokyklą, savo šeimoje, artimųjų rate, augantis vaikas turi įgyti žinių apie asmens higieną ir jos poreikį. Reikalinga ne tik įgyti žinių, bet ir išmokti saugoti sveikatą, suprasti sveikatą silpninančius veiksnius, suvokti, kaip teisingai elgtis. Vaikas nuo mažumės turi mokytis ir norėti būti švarus, laikytis asmens higienos reikalavimų, būti atsakingas už savo drabužių švarą ir tvarką. Šis darbas turėtų vykti bendradarbiaujant mokiniams, tėvams ir mokytojams.

Mūsų pareiga rasti būdų įtikinti vaiką, kad reikia laikytis asmens ir kūno higienos, nes taip pamažu ugdomas vaiko supratimas, kad būti gražiam, pirmiausia reiškia būti švariam, tvarkingam, sveikam.

5 klasės ir pailgintos dienos grupės auklėtoja A. Kazlauskaitė – Vainickienė

1
1.1
2
3
4
4.4
5
5.5
6
6.6
7
8
9
10
11
01/15 
start stop bwd fwd

 

Abiturientus sveikina šokių būrelis

     sveigojelis

 

        Paskutinis skambutis vėl nuaidės...

        paskutinis

 

 

The Roop „Discoteque“ - Geltonoji banga #Lithuania Goes Yellow

Šoka Alytaus rajono Pivašiūnų gimnazijos 2 klasės mokiniai 

geltona

 

II gimnazijos klasės valandėlė

„Šiandienos ir rytojaus darbo rinka.

Kokių profesijų atstovų ir kompetencijų reikia labiausiai?“

Šis laikotarpis II gimn. klasės mokiniams yra pilnas apsisprendimų ir ieškojimų metas. Jie turi nuspręsti, kokius mokomuosius dalykus reikėtų pasirinkti mokytis III – IV gimn. klasėse, kad pildytųsi jų ateities svajonės. Todėl karjeros planavimo mokytoja A. Kazlauskaitė – Vainickienė ir auklėtoja S. Ulonienė organizavo klasės valandėlę, kurios metu konsultavo dėl individualių ugdymo planų koregavimo, aiškinosi pagrindinius pasirinkimo sunkumus, ieškojo bendrų sprendimo būdų, priminė, jog reikia gilintis į dalykus, atitinkančius polinkius ir interesus, kurie bus svarbūs tolesnėms studijoms ar kitai veiklai.

Ar verta investuoti savo laiką ir lėšas į aukštąjį mokslą? Ar aukštojo mokslo diplomas tinkamas signalas darbdaviui apie absolvento pasirengimą dirbti konkretų darbą? Kokių įgūdžių reikės ateities darbo rinkai? Mokymasis visą gyvenimą –  kur įgyti reikiamų žinių, kad būtume pasirengę ateities iššūkiams? Dirbtinis intelektas, automatizacija ir robotizacija – labiau grėsmės ar galimybės? Šiuos ir kitus klausimus gvildenome stebėdami agentūros „Investuok Lietuvoje“ atstovo Vydūno Trapinsko pranešimą „Šiandienos ir rytojaus darbo rinka. Kokių profesijų atstovų ir kompetencijų reikia labiausiai?“.

Vis dar ieškantiems savo karjeros kelio gimnazistams svarbu žinoti pasirinkimus, kurie suteikia galimybę dirbti, uždirbti ir realizuoti save.

Karjeros planavimo ir prancūzų kalbos mokytoja A. Kazlauskaitė - Vainickienė

1
2
3
4
4.4
5
6
7
1/8 
start stop bwd fwd

 

 

5 klasės valandėlė „ Su gyvūnais susijusios profesijos“

 Teigiama, kad sėkmingam karjeros keliui mokiniai turėtų pradėti ruoštis kuo anksčiau. Tai, kuo vaikai užsiima, kaip jie yra ugdomi tam tikru amžiaus laikotarpiu, lemia ir jų karjeros siekius, bei karjeros kokybę tolimesniais raidos etapais.

Galima drąsiai tvirtinti, kad vaikystę galima laikyti laikotarpiu, kada padedami pagrindai, tam, ką vėliau savo karjeros kelyje pavyksta pasiekti suaugusiam žmogui. Domėjimasis naujais dalykais, patirtis labai svarbi karjerai, ji padeda formuotis vaikų supratimui, apie jų interesus, vertybes, gebėjimus.

Labai svarbu kuo ankščiau vaikus supažindinti su įvairiomis profesijomis, suteikti žinių apie karjeros galimybes savo aplinkoje, o vėliau ir natūralioje darbinėje veikloje.

Kadangi 5 klasės mokiniai dalyvauja akcijoje „Mąstau. Darau. Esu atsakingas augintinio šeimininkas“, tai atsirado puiki proga sužinoti daugiau informacijos apie profesijas susijusias su gyvūnais. Klasės valandėlės metu mokiniai skaitė tekstus, žiūrėjo filmus, diskutavo, ieškojo, rinko ir sistemino informaciją, ruošė plakatus bei pristatė draugams. Su auklėtiniais aptarėme, kuo svarbūs šių profesijų žmonės ir kodėl svarbu gerbti jų darbą.

Tokie užsiėmimai vaikams padeda geriau pažinti save kaip asmenybę, pagalvoti, o kuo jis yra ypatingas, pasvajoti, kuo norėtų būti užaugę. Jie drąsiai ir su užsidegimu reiškė savo mintis, pasakojo apie savo svajones bei svarstė, kuri su gyvūnais susijusi profesija jiems labiausiai patinka.

Jei paklaustume penktoko, kuo būsi užaugęs, išgirsime atsakymą tuoj pat, užtikrintai - policininkas- kinologas, veterinaras, šunų ar delfinų treneris, augintinių stilistas ir kt.. Ir šios svajonės savyje koduoja motyvaciją karjeroje padaryti pasaulį geresnį, teisingesnį, apginti silpnuosius ar net išgarsėti.


5 klasės auklėtoja ir karjeros planavimo mokytoja A. Kazlauskaitė - Vainickienė

 

1
2
2.2
3
4
5
6
7
1/8 
start stop bwd fwd

 
<< Pradžia < Ankstesnis 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Sekantis > Pabaiga >>

Puslapis 77 iš 217
Sukurta naudojant Rush Tide.