Adresas: Mokyklos g. 3, Alytaus r., Pivašiūnų k., Pivašiūnų sen. LT-64482 LIETUVA Įstaigos kodas: 190245865 Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332 Fax,: (8 315) 29 303 El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com |
1. | 8.30 | – | 9.15 |
2. | 9.25 | – | 10.10 |
3. | 10.20 | – | 11.05 |
4. | 11.25 | – | 12.10 |
5. | 12.25 | – | 13.10 |
6. | 13.20 | – | 14.05 |
7. | 14.15 | – | 15.00 |
8. | 15.10 | – | 15.55 |
Integruota dailės ir šokio pamoka 3 klasėje„Rudens spalvos“
Rudenėliui dar džiuginant šiltais ir saulėtais orais, trečios klasės mokiniams vyko integruota dailės (mokytoja Daiva Ambrasienė) ir šokio (mokytoja Živilė Patinskaitė) pamoka „Rudens spalvos“ Pivašiūnų gimnazijos edukacinėse erdvėse. Pamokos pradžioje kartu su mokiniais buvo aptartas pamokos uždavinys, darbo formos, lūkesčiai. Tuomet mokiniai džiaugsmingai rinko medžių lapus, juos lygino, tyrinėjo, lavino pastabumą, smulkiąją motoriką.Prisirinkę spalvotų rudens lapų, mokiniai stebėjo ir diskutavo, kokie rudenį vyksta gamtos reiškiniai. Aptarę rudens metų laiką, mokiniai atliko smagų apšilimą su muzika. Po jo šokio mokytoja Živilė Patinskaitė pakvietė mokinius pasimokinti ir visiems kartu pašokti „Rudens lapų šokį“. Judesiams perteikti mokiniai naudojo pradžioje pamokos prisirinktus spalvotus klevo lapus. Pašokus šį nuotaikingą šokį, mokinių laukė kūrybinė, improvizacinė užduotis, kurios metu, susiskirstę po du, tyrinėjo kaip juda, sukasi, krenta lapai ir visa tai bandė perteikti judesiu. Po nuotaikingų rudenėlio šokių, mokytoja Daiva Ambrasienė mokiniams papasakojo, kad ruduo yra gamtos pažinimo metas. Medžių lapai ima dabintis ryškiomis rudens spalvomis. Tai tikra spalvų simfonija, įkvepianti kiekvieną žmogų. Aptarus su mokiniais kokios vyrauja rudens spalvos, mokytoja pakvietė vaikus atlikti kūrybinį darbą, nupiešti įvairiaspalviais lapais pasipuošusį „Rudens medį“. Pabaigoje pamokos žodžiu apibendrinome vykusias veiklas. Mokiniams ši integruota dailės ir šokio pamoka labai patiko, buvo įdomi ir naudinga, jie pakeitė mokymosi aplinką, pabuvo gryname ore bei įgavo teorinių ir praktinių žinių. Mokiniai šoko, kūrė, piešė, tyrinėjo gamtoje vykstančius rudens reiškinius. Tokia veikla vaikus skatina savarankiškai ieškoti, pažinti, atrasti, eksperimentuoti, stebėti, kurti, bendrauti ir bendradarbiauti tarpusavyje.
|