piv logo


Adresas: Mokyklos g. 3,
Alytaus r., Pivašiūnų k.,
Pivašiūnų sen.
LT-64482 LIETUVA

Įstaigos kodas: 190245865
Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332
Fax,: (8 315) 29 303
El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com
Patyčių dėžutė

patyciu dezute logo

Pamokų laikas
1. 8.30 9.15
2. 9.25 10.10
3. 10.20 11.05
4. 11.25 12.10
5. 12.25 13.10
6. 13.20 14.05
7. 14.15 15.00
8. 15.10 15.55
Sveikatiada

Sveikatiada logo PNG

face

zzz

25sveika mokykla logo 

AM logo geltonas

kk

Akcija „ Mąstau. Darau. Esu atsakingas augintinio šeimininkas“

Nuotolinio mokymosi, susitikimų apribojimo, izoliacijos metu vaikams reikia bendravimo ir draugų, dažnai vienu iš geriausių draugų tampa koks nors gyvūnas. O ir patys vaikai dažniausiai nori augintinio, jo prašo, nes tikisi, kad su juo bus linksmiau ir maloniau leisti laiką. Vaikai, laikantys naminius gyvūnėlius, lengviau bendrauja, greičiau susiranda draugų, labiau pasitiki savimi, pasižymi geresne psichologine savijauta, jaučiasi mažiau vieniši, be to, gyvūnas padeda jiems įveikti patiriamą įtampą ir stresą, geriau miega. Naminis gyvūnėlis vaikui suteikia teigiamų emocijų, padeda atsipalaiduoti, skatina pareigingumo, atsakomybės už kitą, empatijos jausmą. Augintiniai duoda naudos fizinei bei emocinei sveikatai. Šuo priverčia pajudėti, net kai to labai nesinori, o glostydami katiną atsipalaiduojame, stebėdami žuvytes akvariume pailsime, pamedituojame.

Gegužės mėnesį 5 klasės ir pailgintos dienos grupės mokiniai vykdė akciją „Mąstau. Darau. Esu atsakingas augintinio šeimininkas“. Užsiėmimų metu mokiniai susipažino su naminiais augintiniais, jų rūšimis, pasirinkimu ir priežiūra, populiariausiais ir keisčiausiais namuose laikomais gyvūnais bei jų poreikiais, kalbėjo ir diskutavo apie šeimininkų atsakomybę, žmogaus ir gyvūnų higieną, teises, žiūrėjo mokomuosius filmus apie saugų, tinkamą ir netinkamą elgesį šalia gyvūno, mokėsi kaip išvengti pavojaus ir analizavo gyvūnų kūno kalbą. Mokiniai skaitė informacinius tekstus ir rinkosi papildomo skaitymo knygeles iš bibliotekos gyvūnėlių siužetu. Buvo puiki proga sužinoti daugiau informacijos apie profesijas susijusias su gyvūnais. Mokiniai ieškojo, rinko ir sistemino informaciją, ruošė plakatus bei pristatė draugams. Vaikams labai patiko spręsti ir daryti į užsiėmus integruotas matematikos, anglų kalbos, IT, dailės užduotis. Jie pasakojo apie savo augintinius: katinus, šunis, triušius, papūgėles, gyvalazdes, vėžliukus ir kt., demonstravo užfiksuotas akimirkas ir jomis dalijosi su draugais.

Augintinio auginimas gali būti labai smagi ir daug pasitenkinimo teikianti veikla, tačiau kasmet daug vaikų vis dar būna sukandžiojami, o patys gyvūnai išmetami į gatves, atiduodami į prieglaudas, kenčia nuo nepriežiūros ir dėmesio trūkumo. Tikėtina, kad nelaimingų istorijų būtų gerokai mažiau, jei mokytume vaikus ir jaunimą atsakomybės už augintinį. Vaikai turi suprasti, kad augintinio laikymas reikalauja finansinių išlaidų, papildomų laiko sąnaudų žaidimams, pasivaikščiojimams, dėmesio ir nepamiršti daiktų apgadinimo problemos. Tad prieš pasiryžtant įsigyti augintinį, šį sprendimą reikia gerai apsvarstyti.

5 klasės, pailgintos dienos grupės auklėtoja ir karjeros planavimo mokytoja A. Kazlauskaitė - Vainickienė

1
2.2
3
4
4.4
5
6
7
8
8.8
9
9.9
10
10.1
11
11.1
12
12.1
13
13.1
14
15
16
17
18
19
19.1
20
21
22
23
24
01/32 
start stop bwd fwd

 
Sukurta naudojant Rush Tide.