piv logo


Adresas: Mokyklos g. 3,
Alytaus r., Pivašiūnų k.,
Pivašiūnų sen.
LT-64482 LIETUVA

Įstaigos kodas: 190245865
Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332
Fax,: (8 315) 29 303
El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com
Patyčių dėžutė

patyciu dezute logo

Pamokų laikas
1. 8.30 9.15
2. 9.25 10.10
3. 10.20 11.05
4. 11.25 12.10
5. 12.25 13.10
6. 13.20 14.05
7. 14.15 15.00
8. 15.10 15.55
Sveikatiada

Sveikatiada logo PNG

face

zzz

25sveika mokykla logo 

AM logo geltonas

kk

Abiturientus sveikina šokių būrelis

     sveigojelis

 

        Paskutinis skambutis vėl nuaidės...

        paskutinis

 

 

The Roop „Discoteque“ - Geltonoji banga #Lithuania Goes Yellow

Šoka Alytaus rajono Pivašiūnų gimnazijos 2 klasės mokiniai 

geltona

 

II gimnazijos klasės valandėlė

„Šiandienos ir rytojaus darbo rinka.

Kokių profesijų atstovų ir kompetencijų reikia labiausiai?“

Šis laikotarpis II gimn. klasės mokiniams yra pilnas apsisprendimų ir ieškojimų metas. Jie turi nuspręsti, kokius mokomuosius dalykus reikėtų pasirinkti mokytis III – IV gimn. klasėse, kad pildytųsi jų ateities svajonės. Todėl karjeros planavimo mokytoja A. Kazlauskaitė – Vainickienė ir auklėtoja S. Ulonienė organizavo klasės valandėlę, kurios metu konsultavo dėl individualių ugdymo planų koregavimo, aiškinosi pagrindinius pasirinkimo sunkumus, ieškojo bendrų sprendimo būdų, priminė, jog reikia gilintis į dalykus, atitinkančius polinkius ir interesus, kurie bus svarbūs tolesnėms studijoms ar kitai veiklai.

Ar verta investuoti savo laiką ir lėšas į aukštąjį mokslą? Ar aukštojo mokslo diplomas tinkamas signalas darbdaviui apie absolvento pasirengimą dirbti konkretų darbą? Kokių įgūdžių reikės ateities darbo rinkai? Mokymasis visą gyvenimą –  kur įgyti reikiamų žinių, kad būtume pasirengę ateities iššūkiams? Dirbtinis intelektas, automatizacija ir robotizacija – labiau grėsmės ar galimybės? Šiuos ir kitus klausimus gvildenome stebėdami agentūros „Investuok Lietuvoje“ atstovo Vydūno Trapinsko pranešimą „Šiandienos ir rytojaus darbo rinka. Kokių profesijų atstovų ir kompetencijų reikia labiausiai?“.

Vis dar ieškantiems savo karjeros kelio gimnazistams svarbu žinoti pasirinkimus, kurie suteikia galimybę dirbti, uždirbti ir realizuoti save.

Karjeros planavimo ir prancūzų kalbos mokytoja A. Kazlauskaitė - Vainickienė

1
2
3
4
4.4
5
6
7
1/8 
start stop bwd fwd

 

 

5 klasės valandėlė „ Su gyvūnais susijusios profesijos“

 Teigiama, kad sėkmingam karjeros keliui mokiniai turėtų pradėti ruoštis kuo anksčiau. Tai, kuo vaikai užsiima, kaip jie yra ugdomi tam tikru amžiaus laikotarpiu, lemia ir jų karjeros siekius, bei karjeros kokybę tolimesniais raidos etapais.

Galima drąsiai tvirtinti, kad vaikystę galima laikyti laikotarpiu, kada padedami pagrindai, tam, ką vėliau savo karjeros kelyje pavyksta pasiekti suaugusiam žmogui. Domėjimasis naujais dalykais, patirtis labai svarbi karjerai, ji padeda formuotis vaikų supratimui, apie jų interesus, vertybes, gebėjimus.

Labai svarbu kuo ankščiau vaikus supažindinti su įvairiomis profesijomis, suteikti žinių apie karjeros galimybes savo aplinkoje, o vėliau ir natūralioje darbinėje veikloje.

Kadangi 5 klasės mokiniai dalyvauja akcijoje „Mąstau. Darau. Esu atsakingas augintinio šeimininkas“, tai atsirado puiki proga sužinoti daugiau informacijos apie profesijas susijusias su gyvūnais. Klasės valandėlės metu mokiniai skaitė tekstus, žiūrėjo filmus, diskutavo, ieškojo, rinko ir sistemino informaciją, ruošė plakatus bei pristatė draugams. Su auklėtiniais aptarėme, kuo svarbūs šių profesijų žmonės ir kodėl svarbu gerbti jų darbą.

Tokie užsiėmimai vaikams padeda geriau pažinti save kaip asmenybę, pagalvoti, o kuo jis yra ypatingas, pasvajoti, kuo norėtų būti užaugę. Jie drąsiai ir su užsidegimu reiškė savo mintis, pasakojo apie savo svajones bei svarstė, kuri su gyvūnais susijusi profesija jiems labiausiai patinka.

Jei paklaustume penktoko, kuo būsi užaugęs, išgirsime atsakymą tuoj pat, užtikrintai - policininkas- kinologas, veterinaras, šunų ar delfinų treneris, augintinių stilistas ir kt.. Ir šios svajonės savyje koduoja motyvaciją karjeroje padaryti pasaulį geresnį, teisingesnį, apginti silpnuosius ar net išgarsėti.


5 klasės auklėtoja ir karjeros planavimo mokytoja A. Kazlauskaitė - Vainickienė

 

1
2
2.2
3
4
5
6
7
1/8 
start stop bwd fwd

 

„Man gera daryti gera kitiems“

       Pivašiūnų gimnazijos jaunosios maltietės dalyvavo ,,Maisto banko“ akcijoje. Dėkojame visiems, kurie atsiliepė į kvietimą ir pasidalino savo gerumu. Nors kaukės slėpė šypsenas, bet akys ir širdis liudijo žmonių gerumą. Aukojo 67 asmenys, surinkta 165 vnt. įvairių maisto produktų, kurie bus dovanoti Pivašiūnų seniūnijos senoliams ir stokojantiems žmonėms.

     Labai sujaudino vienos močiutės paaukoti produktai ir pasakyti žodžiai: ,,kitaip negaliu, gal kitiems labiau reikia, o man jau greit atneš pensiją“, jauno vaikinuko dosniai nupirkti produktai ir ištarti žodžiai: ,,man gera daryti gera kitiems...“ Taigi nuo savęs, nuo mažų dalykų keičiame pasaulį.

     Tad dar kartą džiaugėsi drauge ir dėkojo už pasidalintą gerumą Pivašiūnų jaunosios maltietės- Simona, Auksė, Agnė, Andželika, Akvilė, Auksė ir vadovė Laima.

                                                     Pivašiūnų gimnazijos jaunosios maltietės

183369645_783624725691048_1674174955714402518_n
183370823_970250827100451_4509535478205929424_n
184345617_221695326005385_3875737592742747263_n (1)
1/3 
start stop bwd fwd

 
<< Pradžia < Ankstesnis 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Sekantis > Pabaiga >>

Puslapis 75 iš 215
Sukurta naudojant Rush Tide.